среда, 13 января 2021 г.

Інклюзивне навчання!14.01.2021

 Дистанційне навчання!

Я досліджую світ(українська мова)

Тема.Я досліджую рослини взимку. Казка Данїїла Корсуна "Лісова красуня".

-Пригадай, які зміни в неживій природі відбуваються взимку.

Більшість рослин заздалегідь готується до зими. Ще восени однорічні трав’янисті рослини зів’яли, залишивши своє насіння в ґрунті. З нього навесні виростуть нові трави.

У багаторічних трав’янистих рослин відмерла наземна частина рослини, в ґрунті лишилися кореневища, бульби, цибулини. Навесні з них розів’ються молоді частини рослини.

Деякі рослини залишаються зеленими під снігом усю зиму. Це суниці, верес, журавлина. Є рослини, що ростуть і взимку. Під шаром снігу та опалого листя у підсніжників, пролісок, рясту з’являються пуп’янки, які з настанням тепла розпускаються. Життя рослинам узимку зберігає сніжна ковдра. Температура повітря під снігом, навіть якщо його товщина всього 10 сантиметрів, буде на 15-20° вищою, ніж зовні.

image173 

У глибокому спокої перебувають дерева і кущі. Майже всі вони на зиму скинули листя. Однак на їхніх гілках залишаються бруньки. Зовні бруньки вкриті темними лусочками. Усередині бруньки є дуже дрібні зелені листочки. Наприкінці січня на вербі бруньки збільшуються, скидають лусочки і вкриваються світлим пушком. За зиму бруньки підростають на інших деревах і кущах. Яка б не була сувора зима, ріст рослин не припиняється, а лише сповільнюється.

image174

У зимовому лісі милують око припорошені снігом зелені ялини й сосни.

image175 

Листки хвойних дерев - хвоїнки, вкриті товстою шкіркою, яка утримує вологу. Хвоїнки випаровують вологи значно менше, ніж широкі листки листяних дерев і кущів. Ось чому хвойні дерева не засихають узимку.

-Сьогодні ми познайомимося з казкою Данїїла Корсуна "Лісова красуня".

-Прочитайте казку,а потім дайте відповідь на запитання!

Лісова красуня (казка)

Жила-була у лісі ялинка. Серед інших високих сосен та ялин, серед рясних берізок та вільх ялинка бачила себе дуже непривабливою. І коли легенький вітерець заводив жваву розмову у лісі, то всі деревця починали шелестіти-гомоніти між собою. Тільки ялинонька з ріденьким та тоненьким голосочком своїх голочок мовчки сумувала. Її ніхто не чув, на неї ніхто не звертав уваги. Одного разу ялинці стало так сумно, що вона не витримала і заплакала. Сльози одна за одною стікали з її голочок і капали на невеличкий горбочок під ялинкою, який раптом ворухнувся.

- Зайчик? – здивувалася ялинка. – Звідки ти тут?

- Спав, поки якесь дівчисько сліз не розпустило, -  пробубонів зайчик спросоння. – І чому ми плачемо?

- Я – маленька, низенька, зовсім не схожа на інших, мене ніхто не чує, навіть якщо щосили крикну. Мені сумнооооо!. – ще більш розридалася ялинка.

- Так! Спокійно! – сказав зайчик, знаючи, здавалося, що робити. – Ти хоч би одну зиму перезимувала? Ти хоч би один раз бачила, як зимою сумують берези та вільхи?

Ялинка невпевнено запитала:

- А щ...що таке зима???

- Так, зрозуміло! Тяжкий випадок! Будемо виправляти! – зайчик діловито став на задні лапи. – Чекай, я скоро повернуся. Тільки не смій плакати!

Ялинка не встигла оговтатися, як зайчик повернувся з рудою подружкою. Звали її білочка. Невдовзі друзі розповідали ялиночці, що є пори року, що листяні дерева обсипають листя на зиму, а хвойні, тобто і ялинкові, навпаки розпушують свої голки і стають справжніми прикрасами лісу.

Непомітно минули літо й осінь. Дерева скидали листя, а ялинка потихеньку підростала. Рясних голочок ставало все більше. Друзі щодня навідувалися до ялинки, розповідаючи їй різні історії, але тепер і ялинка могла розповісти, що їй було відомо від інших мешканців. Їй зовсім не було сумно.

Настала зима. Сніг укрив теплою ковдрою дерева й землю. Ялинка розпушила свої віти. Під ними ялинка часто укривала від холодного вітру друзів, або гралася, обсипаючи їх інколи свіжим сніжком.

А якою ялинка модницею стала – не передати! То виблисне зеленою макси-сукнею аж до землі, то одягне білосніжну шубку, перетворившись на лагідного полярного ведмедика, то одягне кришталевої чистоти прикраси, наче царівна.

Одного разу лісом прогулювався хлопчик з татом. Побачивши засніжену ялиноньку, що переливалася у сонячний морозний день безліччю діамантів, хлопчик вигукнув:

- Тату! Красуня! Лісова красуня!

- Красуня! – погодився тато.

З цього часу усі в лісі знали, що лісова красуня – це ялинка. Ялинка дуже раділа з цього, але ще більше вона раділа, що в неї є такі чудові друзі.

-Молодці!А тепер дайте відповідь на запитання:

-         Про що ця казка?

-         Який настрій був у ялинки до розмови з зайчиком?

-         Чи змінився її настрій після розмови? Як саме?

-         А який настрій був у зайчика напочатку розмови? Як змінився його настрій? Чому?

-         Чи будь-яка розмова завжди покращує настрій?

-         Який настрій у вас зараз після читання цього тексту? Чому? 

-         Чого навчає ця казка?


Математика


Тема.Я досліджую рослини взимку.Сутність дії множення.Задача на знаходження третього доданка.

-Відкрий зошит,запиши число,класна робота. Сьогодні у нас 14 січня. Нижке,на початку рядочку пропиши цифри:1 рядок-8,2 рядок-80.



14 січня

Класна робота

8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8

80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80 80


-Розглянь малюнок.Скільки всього вишень?

Склади приклад на додавання.

2+2+2+2=89(в.)

-Розглянь наступний малюнок.

-Скільки всього квітів? 10(кв.)
-Запишемо приклад спочатку за допомогою додавання,а потім - множення.
2+2+2+2+2=10
2*5=10
-Заміни приклади на додавання прикладами на множення.ЗАПИШИ В ЗОШИТ!
2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10
3+3+3+3+3 = 15
4 + 4 + 4 = 12
5 + 5 + 5 = 15
6 + 6 = 12
7 + 7  = 14
 

РОЗВ'ЯЗАННЯ:

2*5=10                      5*3=15

3*5=15                      6*2=12

4*3=12                      7*2=14


Образотворче мистецтво


Тема.Зимові кольори та відтінки


-Чи готові ви поринути у зимову казку? Сьогодні на уроці будемо створювати її!

- Яка зараз пора року? ( Зима ).

- Які зміни відбулися в природі з приходом зими? (Випав сніг,стало холодно,замерзли водойми).

- Які барви приносить з собою зима? ( холодні  ).

- Подивіться за вікно. Які кольори зараз переважають? ( блакитний,білий,синій).

- Прочитай віршика.

Уночі мороз поволі

Інеєм упав на шлях...

Спотикається на полі

Місяць грудень по грудках.

І тому такий він гнівний,

Дружить з вітром крижаним.

А хуртеча рівно-рівно

Засипає слід за ним.

Сипле сніг мов стеле килим,

Щоб за груднем із дібров

Тим рипучим снігом білим

Рік Новий до нас ішов.

- Які ознаки зими ви запам'ятали? 

-  Сьогодні на уроці ми з вами  створимо власну зимову композицію.

 Пояснення і виконання роботи.

1.Спочатку нам треба визначитись з положення аркуша паперу. Давайте подумаємо і спробуємо визначити, як же краще нам буде розташувати свої аркуші паперу. ( Визначаємо найоптимальніше положення аркуша паперу ).

2.Тепер нам потрібно олівцем позначити небо і поле. Після цього підбираємо необхідну кольорову гаму.Малюємо небо і поле.

3.Тепер нам треба притиснути до створеного малюнка аркуш паперу. У нас вийшов відтиск. 

- Тепер на аркуші, який ми притискали, домальовуємо за власним бажанням, фантазією елементи для вашого власного малюнка. 

Готові малюнки надішліть у Viber!

Фізична культура

-Переглянь онлайн-урок з фізичної культури.Повторюй рухи!









Комментариев нет:

Отправить комментарий

Індивідуальне навчання! 22.01.2021

  Русский язык Тема. Составление текста -повествования. Текст-повествование  – это текст, в котором рассказывается о действиях кого-либо или...