понедельник, 18 января 2021 г.

Інклюзивне навчання!19.01.2021

 Я досліджую світ

Тема. Я досліджую тварин узимку.

-Багато лісових мешканців нічого не знають про зиму. В норах і барлогах сплять ведмеді, їжаки, кроти, миші. Сховалися на зиму комахи. Відлетіли у вирій шпаки, лелеки, журавлі, зозулі, солов'ї, дикі гуси та качки. Проте в лісі навіть узимку не порожньо. На снігу можна побачити сліди білок, зайців, вовків, лисиць, лосів, а також синиць, снігурів, сойок, сорок і ворон, що зимують у наших краях.

Робота над малюнком

Запитання для обговорення:

•    Яких звірів можна зустріти в зимовому лісі?

•    Скільки їх зображено на малюнку?

•    Скільки пташок зображено на малюнку?

•    Які тварини роблять запаси на зиму?

•    Які змінюють узимку колір чи густоту хутра?

Перегляд мультфільму


-Чиї сліди ви бачили у мультфільмі? (Зайця, вовка, ведмедя.)
Домашнє завдання: с. 4 № 1 - зошит

2 - 3 урок Українська мова.

Тема. Про бібліотеку. "Лисичка йде до бібліотеки" ( за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер).

Мовленнєва розминка

1.Зарядка для язичка

Де ж наш пустун-язичок?

Ліг на бочок і мовчок.

А ми зараз його розбудимо.

-         Поплямкаємо губами!

-         Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!

-         Посичали гускою: с-с-с-с-с.

-         Подзижчали комариком: дз-дз-дз-дз.

-         Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш-ш.

-         Подирчали трактором: др.-др-др-др.

2.  Прочитайте з різним настроєм лічилку (веселим, сумним).

Один, два, три, чотири –

Кицю грамоти учили:

Не читати, не писати,

А за мишками ганяти.

- Який настрій вам до вподоби?

-       Діти, а чи любите ви казки?

-Казка народилась у сиву давнину. Вона виникла значно раніше, ніж люди навчились писати. Тому їх не могли записувати, а переказували один одному. Згодом ім’я автора забувалось, казка ставала народною. Але є казки, автори яких відомі. Тому ці казки називають авторськими або літературними.

Опрацювання казки "Лисичка йде до бібліотеки"

Слухання казки

-Чи вміла читати лисичка?

- Яку пораду отримала лисичка від мишки?

- Через скільки днів повернулася до бібліотеки лисичка? І з ким?

- Яку книгу порадила мишка?

- Хто зайшов до бібліотеки?

- Яке зауваження зробила мишка лисиці та курочці?

Робота з підручником - с. 15 - 17
Прочитай казку в підручнику.

Домашнє завдання: с. 17 виконати письмово - перша • ( зелена крапка після тексту) - записати два будь - яких правила з казки.

Математика

Тема. Задача на знаходження добутку чисел.


Задача. Дві сестрички зірвали по 7 полуничок. Скільки всього полуничок зірвали сестрички?

Складаю короткий запис умови задачі.

Міркую: Я розумію запитання задачі «Скільки всього полуничок зірвали сестрички?» так: до кількості полуничок першої сестрички додати кількість полуничок другої, тобто 7 + 7, а додавання однакових доданків можна замінити дією множення.

Розв'язання:

7 · 2 = 14 (п.)

Відповідь: 14 полуниць зірвали сестрички.

Потренуйся розв'язати задачу сам за малюнком дивлячись на приклад задачі вгорі.


Домашнє завдання:розв'яжи задачу.
Задача. На чотирьох грядках цвіте по 9 айстр. Скільки всього айстр цвіте на грядках?








Комментариев нет:

Отправить комментарий

Індивідуальне навчання! 22.01.2021

  Русский язык Тема. Составление текста -повествования. Текст-повествование  – это текст, в котором рассказывается о действиях кого-либо или...