Я досліджую світ
Тема. Я досліджую тварин узимку.
-Багато лісових мешканців нічого не знають про зиму. В норах і барлогах сплять ведмеді, їжаки, кроти, миші. Сховалися на зиму комахи. Відлетіли у вирій шпаки, лелеки, журавлі, зозулі, солов'ї, дикі гуси та качки. Проте в лісі навіть узимку не порожньо. На снігу можна побачити сліди білок, зайців, вовків, лисиць, лосів, а також синиць, снігурів, сойок, сорок і ворон, що зимують у наших краях.
Робота над малюнком
Запитання для обговорення:
• Яких звірів можна зустріти в зимовому лісі?
• Скільки їх зображено на малюнку?
• Скільки пташок зображено на малюнку?
• Які тварини роблять запаси на зиму?
• Які змінюють узимку колір чи густоту хутра?
Перегляд мультфільму
Мовленнєва розминка
1.Зарядка для язичка
Де ж наш пустун-язичок?
Ліг на бочок і мовчок.
А ми зараз його розбудимо.
- Поплямкаємо губами!
- Поклацаємо зубами (щоб міцніші були)!
- Посичали гускою: с-с-с-с-с.
- Подзижчали комариком: дз-дз-дз-дз.
- Пошуміли вітерцем: ш-ш-ш-ш.
- Подирчали трактором: др.-др-др-др.
2.
Прочитайте з різним настроєм лічилку (веселим,
сумним).
Кицю грамоти учили:
Не читати, не писати,
А за мишками ганяти.
- Який настрій вам до вподоби?
-
Діти, а чи любите ви казки?
-Казка
народилась у сиву давнину. Вона виникла значно раніше, ніж люди навчились
писати. Тому їх не могли записувати, а переказували один одному. Згодом ім’я
автора забувалось, казка ставала народною. Але є казки, автори яких відомі.
Тому ці казки називають авторськими або літературними.
Опрацювання
казки "Лисичка йде до бібліотеки"
-Чи вміла читати лисичка?
- Яку пораду отримала лисичка від мишки?
- Через скільки днів повернулася до бібліотеки лисичка? І з ким?
- Яку книгу порадила мишка?
- Хто зайшов до бібліотеки?
- Яке зауваження зробила мишка лисиці та курочці?
Задача. Дві сестрички зірвали по 7 полуничок. Скільки всього полуничок зірвали сестрички?
Складаю короткий запис умови задачі.
Міркую: Я розумію запитання задачі «Скільки всього полуничок зірвали сестрички?» так: до кількості полуничок першої сестрички додати кількість полуничок другої, тобто 7 + 7, а додавання однакових доданків можна замінити дією множення.
Розв'язання:
7 · 2 = 14 (п.)
Відповідь: 14 полуниць зірвали сестрички.
Потренуйся розв'язати задачу сам за малюнком дивлячись на приклад задачі вгорі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий